13 ötlet fejfájás ellen-4. rész: Nyaktorna, meditáció és légzőgyakorlatok | MRI vizsgálatok Magyarországon

IDŐPONTFOGLALÁS

+36 1 4900 130

(Magyarországi központi szám)

MAGÁNORVOSI IDŐPONTOK AZ EGÉSZ ORSZÁGBAN!
Hívjon minket telefonon a hét minden napján,
hétvégén is 8-20 óra között,
VAGY FOGLALJON ONLINE!

Oldal kiválasztása

13 ötlet fejfájás ellen

Próbáltad már a feszültségcsökkentő nyaktornát, a nyugtató meditációs módszereket vagy a tisztító légzésgyakorlatokat?

Akkor ideje belevágni valami újba, hogy ne kelljen állandóan a migrén miatt aggódni.

Cikksorozatunk záró részében bemutatjuk, hogyan enyhítsd a vissza-visszatérő fejfájás kínjait!

 

Mozgasd meg a nyakad!

Tudtad, hogy a nyaki izmok nyújtása és ellazítása is enyhít a krónikus fejfájás gyötrelmein? Ideje kipróbálni ezt a módszert, mert gyakran a nyakizmokban lévő feszültség aktiválja a fájdalomhullámokat.

Íme egy egyszerű gyakorlat. Engedd le az állad a mellkasodig anélkül, hogy megmozdítanád a vállad (ekkor máris érezni fogod, hogy nyúlnak a feszült nyakizmok). Majd engedd vissza a fejed vízszintes helyzetbe, fordítsd oldalra 15 másodpercig. Utána végezd ugyanezt a mozdulatot a másik irányban is.

Ismételd a gyakorlatot addig, míg nem csökken a fejfájás.

Teszteld a meditációs technikákat

Az életben felbukkanó nehéz helyzetekből mindig tanulhatsz valamit: a fejfájás sem jelent kivételt! Zseniális alkalom arra, hogy kimozdulj a komfortzónádból és megismerj egy új szemléletet, amivel a fejedben lévő sajgást is száműzheted!

A meditációs módszerek nemcsak a migrén leküzdésében segítenek: velük még az esti elalvás is könnyebb lesz.

Nézz utána a témának, mert lehet, hogy a fejfájás gyógyításán túl is használni fogsz néhány remek elmélyülési módszert és sokkal jobb kedvvel, lazábban tekintesz majd az élet nehézségeire.

Ismerd meg a légzőgyakorlatokat

Még eredményesebb a meditáció, ha légzőgyakorlatokkal kombinálod (bár a légzéstechnikák már önmagukban is gyógyíthatják a fejfájást).

A mély légzés ellazít, megszabadít a negatív energiáktól. Csukd be a szemed és képzeld el, hogy gyógyító erőt lélegzel be, kifújáskor pedig a betegségeket távolítod el a testedből. Lazíts, engedd el a tagjaidat, és pár perc múlva tényleg jobban érzed majd magad.

Ásd bele magad a témába, és a fejfájás sem lesz többé olyan félelmetes ellenség, mint korábban gondoltad!

Ha nagyon gyakran visszatérő problémáról van szó (mondjuk hetente akár háromszor is gyötrő fejfájás támad rád), akkor érdemes keresni egy tapasztalt szakorvost és MRI-vizsgálatra menni. Mi ebben is segítünk:

Agykoponya MRI vizsgálatok Magyarországon!